SZUKAM KOCHANKA SPONSORA

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu szukam kochanka sponsora. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa i okolice » ZASPONSORUJ PANIĄ
Bardzo fajna dziewczyna szuka mezczyzny do stalego ukladu.
Mam 18 lat. Fotki wysle tylko na email i tylko wybranym Panom.
Nie jestem profesjonalistką.Zalezy mi na poznaniu mezczyzny który bedzie mnie rozpieszczał i zaopiekuje sie mna. Szukam tylko jednego mezczyzny! Pozniej mozliwa relacja bez sponsoringu narazie jestem w takiej sytuacji ze musze szybko pospłacac pewne długi.Lubie starszych, dojrzałych mezczyzn którzy wiedzą czego chca dla których pieniadze to zaden problem.Jak bedziemy razem jestem w stanie zrobic dla Ciebie naprawde wiele.Narazie interesowała by mnie suma 500-1000zł za spotkanie.Podkreslam TYLKO TERAZ interesuje mnie znajomosc sponsorowana,gdy pomozesz mi sie uporac z moimi problemami wystarczysz mi tylko TY.
Zalezy mi na czasie gdyz pewne naleznosci chce uregulowac jak najszybciej.
Bardzo prosze o odpowiedzi od konkretnych Panów dla których aspekty finansowe w tym momencie to zaden problem.Prosze jesli Ci cos nie odpowiada nie odpisuj,nie targuj sie z mna szukam naprawde męzczyzny z klasą.


Mazowieckie - Warszawa i okolice » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam wszystkich.
Moze zaczne od tego kim jestem. Jestem 18letnia ciemna blondynka z niebieskimi oczami. Fotki wysylam tylko na email.Mieszkam 30km od Wawy ale przyjazd do stolicy nie jest dla mnie problemem.
Co tu robie? No wlasnie... jest to dosc nietypowe miejsce gdyz nie szukam sponsora....
Kogo wiec szukam? Hmmm szukam partnera dlatego wspomnialam o nietypowosci tego miejsca... Partnera do zwiazku...
Jaki ma byc?
Po pierwsze zadbany... Nie musi byc super przystojny ale powienien dbac o siebie. Tego oczekuje i to samo daje w zamian.
Po drugie wolny... Jak juz wspomnialam szukam zwiazku a nie sponsoringu dlatego jest to dla mnie istotne. Nie interesuje mnie czy jestes po rozwodzie czy kawalerem... Ale warunkiem jest abys nie byl w tym momencie w zwiazku..
Podam jeszcze jeden warunek...
Po trzecie.. Zamozny... Wiem wiele osob uzna mnie teraz za materialistke... Ale spojrzmy prawdzie w oczy. Mezczyzni sa wzrokowcami i wybieraja partnerke ze wzglu na wyglad. Dopiero pozniej poznaja jej inteligencje (lub ewentualny jej brak), osobowosc itd.. Jednak kobiety przy poszukiwaniu faceta kieruja sie jeszcze jednym czynnikiem a mianowicie czy dany mezczyzna bedzie mogl zapewnic rodzinie ktora zaloza odpowiedni poziom. Ja jestem poprostu szczera i mowie o tym otwarcie.
Poszukuje mezczyzny z klasa. Wiek nie jest dla mnie istotny.
Ok nie bede juz zanudzac;)
Jesli jestes zainteresowany powaznie to prosze napisz...
Jesli jestes tylko kolekcjonerem fotek odpusc sobie...
Pozdrawiam i zycze wszystkim milego dnia:)


Mazowieckie - Warszawa » KOBIETA DLA KOBIETY
Mieszkajaca na stałe za granica atrakcyjna 43 latka,zaprzyjazni sie z dziewczyna do 25 lat.Nic nie musisz odwzajemniac.Pomoge finasowo,spotkanie w najblisza sobote ze wskazaniem na niedziele....

Zachodnio-Pomorskie - Szczecin » ZASPONSORUJ FACETA
dwudziestoletni prawiczek szuka kobiety która rozprawiczy...oraz nauczy co i jak

Zachodnio-Pomorskie - Szczecin » FACET DLA KOBIETY
Poznam panią na stale lub nie, w wieku od 18-50 lat w celu wspólnych nie sponsorowanych zabaw we dwoje z inicjatywa nauki kochania.Jeśli znajdzie się pani zainteresowana tym ogłoszeniem to proszę o kontakt zależy mi na nauczeniu się sztuki kochania i poznanie wszystkiego co wiąże się z seksem i zamian za to ofiaruje siebie w 100%.Nie sponsoruje ani nie szukam sponsoringu.Czy znajdzie się Pani która mnie wszystkiego nauczy?Gwarantuje dyskrecje i 100%zdrowia oraz siebie na tak długo ile zechcesz. najlepiej pisać na mail na pewno odpowiem

Zachodnio-Pomorskie - Koszalin i okolice » SPONSOR DLA PANI
Czesc. Mam 30 lat, zdecydowanie dyskretny, mily i spontaniczny a przy tym przystojny i inteligentny. Interesuja mnie wylacznie niezobowiazujace spotkania w ustronnym miejscu, gdzie moglibysmy spelnic swoje fantazje a przy tym moglbym wesprzec Cie finansowo. Szukam zdecydowanej, bardzo konkretnej, zadbanej i atrakcyjnej dziewczyny, najchetniej takiej, ktora jest w stalym zwiazku. W razie zainteresowania prosze o kontakt droga mailowa, zalaczajac zdjecie i opis. W odpowiedzi moja propozycja dla Ciebie. Czekam i caluje :)

Podkarpackie - Rzeszów » FACET DLA KOBIETY
Witam,mam 23 lata. Szukam kobiet i par chętnych na spotkanie ze mną. Możliwy jest sponsoring z mojej strony. Na spotkaniu może być stosunek jak również bez stosunku - wszystko zależy od ciebie. Nie posiadam lokum więc spotkania u Ciebie lub w wynajętym przeze mnie hotelu. Mile widziane odpowiedzi ze zdjęciem. Ja również wyśle swoje.Pozdrawiam
Marek


Mazowieckie - Cała Polska » SPONSOR DLA PANI
Zawodowy fotograf spędzi kilka dni z fotogeniczną dziewczyną o zgrabnej sylwetce. W planach wakacyjny odpoczynek, trochę seksu i pamiątkowe zdjęcia. Mogę sponsorować - jestem dość zamożną osobą, ale osoby z wybujałą wyobraźnią i szukające "zarobkowych" okazji proszę o omijanie tego ogłoszenia. Tylko normalna dziewczyna na poziomie.

Śląskie - śląsk » FACET DLA KOBIETY
Szukasz striptizera na imprezę? Napisz... może się dogadamy

Małopolskie - Kraków » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam?:)Poszukuje Pana ktory zmieni cos w moim zyciu,polaczymy przyjemne z pozytecznym,oczekuje stalego ukladu,wspolne spedzanie wolnego czasu,np weekend 24,25,26 po prostu dobra zabawa:)jestem atrakcyjna blondynka,Panowie tylko do 40:)

Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Cześć,Ja 37 letni zapracowany, 175cm,75kg, szatyn poszukuje dyskretnej znajomości z Panią chętnie lekko starszą akceptującą moje pewne minusy (rodzina, praca, hobby, etc.). Chciałbym móc spotykać się z Tobą kilka razy w miesiącu zapewniając Tobie maksimum fantazji, którą razem wyprodukujemy w trakcie naszych sesji terapeutycznych.Nie istotne jak wyglądasz, ważne jak dużą mocą fantazji dysponujesz !?!Niech Moc będzie z Tobą :)


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poszukuje kobiet których może usatysfakcjonować tylko rżnięcie trwające całe wieczory i noce(z bardzo ograniczonymi przerwami)na dodatek wykonywane grubym i długim,naturalnym narządem seksu.Jeden akt seksualny a moim wykonaniu może trwać nawet dwie godziny.Najchętniej spotykam się z kobietami którym za spotkanie ze mną z reguły nie płace ale nie stanowi dla mnie problemu zapłać 500 zł zaliczki za noc i z radością dopłacić drugie tyle rano.Dla takich co nie biorą zapłaty i dłużej zadają się ze mną mam gigantyczne nagrody materialne i pozamaterialne(dbam by te ostatnie były szczególnie cenne).Mam 58 lat,168 cm wzrostu,własne mieszkanie w Warszawie na rogu Puławskiej i Rakowieckiej.Nie zadaje się z Paniami najstarszego zawodu świata.Odpowiem na oferty tylko z fotką i nr telefonu.

Mazowieckie - WARSZAWA » SPONSOR DLA PANI
Hi, I am going to be in Warsaw on the evening of the 17th and am looking for some company for the evening/night. Im willing to pay 1000zl for the night, not looking for anyone who is professional. Im a 35 year old guy who is looking to go out to some bars / clubs etc and looking for some fun company...

Mazowieckie - warszawa » GRUPA SZUKA PANI
małżeństwo szuka Pani która tak jak my pragnęłaby sie zagłębić w otchłani seksu. Mozliwy sponsoring. Czekamy na konkretną propozycję


Mazowieckie - WARSZAWA » ZASPONSORUJ PANIĄ
Właśnie jestem sama i mam wolne mieszkanie i chętnie zaproszę atrakcyjnego, zadbanego mężczyznę. Jeżeli nudzisz się w domu lub dopiero wychodzisz z pracy i masz ochotę na chwilę relaksu to przyjdź do mnie. Jestem atrakcyjną i zgrabną dziewczyną o oryginalnej urodzie.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Hej,
Szukam młodej, fajnej dziewczyny, która jest "dziewczęca", nie zaś "kobieca". Jensy, bluzeczka, trampki, nie zaś kostiumy i szpilki. Dla takiej wybranki, gotów jestem na wiele, na bardzo wiele ;)
Marcin


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Jestem młodą , zadbaną studentką , która obecnie zbiera na wakacje ... mam 21 lat , zielone oczy , blond włosy , szalone pomysły i dużo czasu . Mam ładne opalone ciałko i szukam kogoś kto mi pomoże spełnić moje wakacyjne marzenia

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam młodej, szczupłej i uśmiechniętej dziewczyny z Warszawy lub okolic, z którą mógłbym mile spędzić czas w zamian za pomoc finansową. Mam 31 lat, 185 cm wzrostu, niebieskie oczy, jasne włosy i duże poczucie humoru. Poza tym zdecydowanie nie jestem w seksie samolubny ;) Zapewniam całkowitą dyskrecję i dobrą zabawę.

Wielkopolskie - wielkopolska » SPONSOR DLA PANI
Poszukuję młodej, atrakcyjnej i inteligentnej dziewczyny z Wielkopolski, która chciałaby znacznie poprawić swoją sytuację finansową, a przy okazji poznać mnie :-) Jestem młodą, inteligentna i naprawdę bardzo atrakcyjna brunetką, mam 24 lata i szukam relacji opartej zarówno na bardzo miłym, aktywnym spędzaniu czasu w sypialni, jak i na wspólnych rozmowach. Zależy mi na dyskrecji, zdrowiu i higienie. Chciałabym aby w naszych spotkaniach uczestniczył czasem ( ale nie zawsze) mój partner, który jest bardzo kulturalnym i zadbanym mężczyzną. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź…Jeśli się sobie spodobamy, chciałabym nawiązać stała i dłuższą znajomość opartą na zaufaniu. Pozdrawiam.

Cala Polska - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam wszystkich Panów.
Wyjatkowo atrakcyjna 22 letnia studentka,modelka szuka kogos na stałe.
Zalezy mi tylko i wyłacznie na stałej znajomosci.Chciałabym bys miał w
mmie zarazem kochankę i przyjaciółke.Uwielbiam nastrojowe kolacje i
perwersyjny bez granic seks...
Szukam mezczyny przy którym bede czuc sie naprawde dobrze.Jesli jestes
starszym mezczyzną z klasą skontaktuj sie z mna a ja obiecuje ze nasza
znajomosc bedzie pod kazdym wzgledem wyjątkowa.Kwota jaka oczekuje to 3
tys zł miesiecznie.Bez limitu spotkan mozemy sie spotykac kiedy bedziesz
chciał i kiedy bedziesz miał na to ochote.Prosze o zdecydowane odpowiedzi
bez korespondecji mailowej.Zalezy mi na szybkim nawiązaniu naszej
znajomosci.Całuje
Magda


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
35-cio latek, sympatyczny, kulturalny, na poziomie. Szukam przyjaciółki na lato, a chętnie na dłużej. Kogoś, kogo można zaprosić na kolację, spacer, zabrać do kina lub na zakupy (lubię robić prezenty ;-) i miło spędzić czas. Relacja bez zobowiązań i ingerowania w dotychczasowe życie. Ale szukam czegoś więcej niż znajomości opartej jedynie na kasie. Zrozumienie, wzajemna akceptacja, trochę chemii… Więcej w korespondencji. Jeśli masz pytania to pisz śmiało.
Pozdrowienia dla wszystkich Pań odwiedzających ten portal ;-)


Śląskie - czestochowa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Moje boskie potrafią cuda...

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
1000zł za namiętną noc (nie interesuje mnie mechaniczny seks). Poszukuję bardzo atrakcyjnej, zgrabnej dziewczyny, niepalącej. Ja: sympatyczny, inteligentny 30-latek, wysoki, szczupły.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Kochanka i przyjaciółka. Wzajemny szacunek i wsparcie. Na horyzoncie kilka ciekawych wyjazdów, kilka inspirujących wspólnych zajęć. Jeśli szukasz starego, stetryczałego sponsora, spotka Cię miłe rozczarowanie ... Wysoki, inteligentny, na poziomie.

Małopolskie - krakow zakopane » SZUKAM PRACY
Witam Agnieszka 24l szukam pilnie parcki agencje towarzyskie odpadają

Cala Polska - Obojętnie » SPONSOR DLA PANI
Poznam ciekawą kobietę z dużą dozą uroku osobistego i inteligencji szukającej przygody, odskoczni podczas wyjazdów weekendowych czy wakacyjnych. Wszelkie profesjonalistki i inne takie nastawione na kasę głównie odpadają. Osiągam b. wysokie dochody i nie mam problemów z wydawaniem pieniędzy - jednakże, powyższy typ kobiety prawie zawsze jest mało ciekawy, niezależnie jak bardzo się ceni. Aby zniechęcić niewłaściwy typ kobiet (a zachęcić ten lepszy), mam parę warunków:
- podczas pierwszego weekendu odpada jakikolwiek sponsoring "gotówkowy" (może poza zwrotem kosztów dojazdu i zrobienia się na bóstwo) - owszem możemy przejść się na zakupy i kupić różne upominki :)
- kobitki poniżej 24 roku życia raczej odpadają (pytanie, co one tu robią i o czym będą rozmawiać z np. nudnawym 40 latkiem)
- chcę obejrzeć zdjęcia, wymienić parę maili - nie za dużo ale ...więcej niż dwa :)Nie oczekuję podczas pierwszego weekendu nie wiadomo czego, jakiś seks musi być - ale może być w minimalnych ilościach (żeby zobaczyć jak to jest) :)) Dlatego, myślę że normalna kobieta nie powinna się tu niczego obawiać - nawet jak normalnie trudno jest się przespać z nieznajomym
Zapraszam!


Mazowieckie - WARSZAWA » ZASPONSORUJ PANIĄ
To co napisze zapewne wyda się większości odrobinę szalone ale ja już taka jestem:) Jest wiele rzeczy, których bardzo pragnę obecnie bardzo pragnę mieć kotka tajskiego i właśnie są śliczne do kupienia. Muszę zdobyć 400zł. W stolicy zostaję do jutra więc chętnie zaszaleję z jednym wartościowym i pociągającym panem. Spotkanie w ciągu dnia gdyż wieczorem mam pociąg, a kotka muszę kupić i odebrać przed wyjazdem:)Znajdzie się ktoś kto mi pomoże? Mam 28lat i jestem czarującą brunetką, niewysoką ale bardzo zgrabną.

Mazowieckie - WARSZAWA » ZASPONSORUJ PANIĄ
Pilnie potrzebuję 500zł!!! Dałam wcześniej ogłoszenie ale oczywiście skończyło się na wymianie maili. Panowie po co wy marnujecie czas i robicie niepotrzebną nadzieję. Mogę się spotkać dzisiaj albo jutro do południa. 24lata, filigranowa bardzo ładna i szczupła, średniego wzrostu. Spotkanie u mnie. Tym razem proszę o odp od zdecydowanych i POWAŻNYCH mężczyzn i do tego przystojnych, kulturalnych, zadbanych, do 40lat. Chętnie stała znajomość

Cala Polska - zachodniopomorskie » SPONSOR DLA PANI
Witam Was.Czy znajdę tu jakiegoś konkretnego Pana który jest zainteresowany
dyskretnym dłuższym układem z naprawdę atrakcyjną 23-latką,168 cm wzrostu biust 4?
Wiele osób okazuje się niewiarygodnych a mi zalezy na konkretnej i dyskretnej
znajomości opartej na przyjaźni i sponsoringu ze strony mężczyzny.
Preferuję spotkania w hotelu i oczekuje 500 zł/za parogodzinne spotkanie z
winem.Nie posiadam własnego lokum.Oczekuję tylko na przemyslane oferty
od zdecydowanych mężczyzn-bez zbędnego rozpisywania się bo szkoda czasu.
Odpowiem na najbardziej konkretne oferty z przybliżonym terminem spotkania
(nie dojeżdżam)oraz załączę wówczas fotkę.


Mazowieckie - Warszawa » DAM PRACE
Para zatrudni mężczyznę lub dwóch do zagrania w amatorskim filmie XXX. Prosimy o zdjęcia i propozycję wynagrodzenia.

<<<Strona: 25 / 30>>>    strony: 123456789101112131415161718192021222324[25]2627282930